torsdag 18 februari 2010

Ny design.


Nej, nu får det vara slut med designandet för idag. Det tar sån himla tid när man ändrar absolut allting i html-koden istället för att ha något fiffigt program som man kan använda istället. Så nu orkar jag helt enkelt inte med det här längre. Hunden måste ut och jag måste sova.

De senaste tre dagarna har jag klivit upp kl. 06:00 för att vara på ett kontor ute i Skanstull innan klockan 8. Har suttit i en reception där och svarat i telefon, tagit emot post och varit allmänt trevlig sådär.
Så himla skönt att få sova ut imorgon. Synd att jag är så sabla envis när det kommer till kodandet här på bloggen. Jag vill ju verkligen få det precis som jag vill ha det (att jag sen ändrar mig typ en gång varannan dag är en helt annan sak!), och jag blir så fruktansvärt stolt när jag har lyckats. Särskilt eftersom min kunskapsnivå när det gäller kodning är det som ligger kvar sedan jag var 17 och tog studenten.

Sen har jag flyttat upp datum och tid då inläggen skrivs så att det sitter precis under rubriken, så nu kan jag börjar ha vanliga titlar på inläggen utan att specificera vilket datum det skrevs.

Så såhär kommer det alltså se ut här ett tag framöver. Tills jag ändrar mig igen och har tid och ork att sitta och pilla med det här. ;)

Nej, nu ska vovven få sin sista promenad och sen tänker jag krypa i säng och sova en sisådär 10h ungefär. Det är väl behövligt det kan jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar