tisdag 9 februari 2010

09.02.2010 - Ny header.


Det tog mig en sisådär ca: 2h att fixa headern igår pga krångel med blogg.se's server. Frustrationen var enorm, det kan jag lova. Men det fixade sig till slut. Var riktigt stolt. :) Det ska fixas mer med designen här, men just nu har jag inte riktigt tid med det.


Sitter just nu hemma och glor på Animal Planet. :) Vi har två killar hemma som ska byta ut den stora bänkskivan i köket, och det var tydligen bra om jag kunde vara hemma och se till att de sköter sig. Så nu sitter jag med datorn i knät och tittar på "The Jeff Corwin Experience". Han har precis fångat en svart mamba med sina bara händer. :s Han är nog lite knäpp ändå...


Nu har jag inte tid med det här längre. Så som underhållning avslutar vi med en liten bild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar