torsdag 22 juli 2010

- RASTLÖS -


Har inte varit såhär rastlös på väldigt länge. Usch. Kan inte räkna hur många gånger jag har hoppat i poolen idag, hur länge jag försökt hålla andan under vattnet etc. Min dator vägrar låta mig använda ett enda program som använder sig av internet. Så ingen mail, inget msn, inget Spotify... I princip, ingenting (det kom en trädgårdsmästare nyss, lånar mammas dator).

Tänkte gå ner i källaren och spela lite PS, men alla spel som är bra att ha när man ska spela ensam är i Sverige... Äta gick inte heller eftersom vi har lite dåligt med mat som funkar bra som snacks.

Förresten, HÄR finns en namninsamling som fösöker stoppa förbudet av vissa hundraser i Sverige. Skriv på den!! Det är aslöjligt. Folk som inte kan ta ansvar borde tvingas till böter och bortadoptera hunden till någon som vet vad dom sysslar med. För övrigt gör det ingen större skillnad om man förbjuder hundraser, de går att avla i oändlighet. Det finns alltid sätt att komma undan med "kamphundar" genom att skapa nya raser. Låt hundarna vara istället och se till att ägaren får ta skit. Tycker jag i alla fall.

Det var allt. Kommer inte på något mer vettigt just nu (inte för att något som jag någonsin skriver egentligen klassas som vettigt). Tjingeling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar