måndag 19 juli 2010

- WHEN SOMETHING'S BROKE, I WANNA PUT A LIL' FIXING ON IT -


Sitter och lyssnar på The Fixer och njuter av värmen. Det var 30 grader i poolen ikväll när jag hoppade i efter att ha målat vår grind (tvättade bort all färg innan såklart).

Okej, nu har jag bytt till Learning to Breathe av Switchfoot. Världens vackraste jävla låt!!! ♥ ♥
I alla fall, jag har målat vår grind idag. Och därmed också målat lite på mig själv också. Hade mystiska bruna fläckar över nästan hela mig. :P Fast jag gillar att göra praktiska grejer. Det var skönt att bara sitta i backen i kvällsolen och måla grinden medans fåglar flög förbi och syrsorna kraxade (vilket de visserligen gör hela tiden, men ändå).

Sitter och kollar runt lite på nelly.com också. Glor på klänningar, önskar att jag hade beställt lite grejer från H&M häromdagen när allt fanns kvar, för nu har höstmodet anlänt. Det är fan mitten av juli och de har börjar med höstkläderna. Don't get me wrong, jag älskar hösten. Det är faktiskt min favorit årstid, men man kan väl få ha lite sommar först kanske?

Funderar på om jag kanske borde bli målare... Eller mekaniker... Jag kan ju inte särskilt mycket om bilar, men jag tycker mycket om bilar. Det borde räcka till att börja med. Resten kan man kanske lära sig sen...
Tror jag skulle bli en GRYM mekaniker eller målare. Jag är bra på praktiska saker. Sådant man måste göra fysiskt. Jag är pissdålig på att lära mig saker genom att läsa mig till dom, men om jag får göra grejer så fixar jag det hur lätt som helst.... Oftast. :P

Vad mer..? Antibes Land var asbra. Vi åkte något som liknade flygande mattan på Grönan, plus att vi fick blomsterkransar (i plast) och ha på oss peruker medans vi åkte. :D SCORE! Det gjorde att det definitivt var värt 4€.
Bilder på det här finns på systers blogg (länk finns under länkar någonstans längre ner).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar