fredag 30 juli 2010

- TORSDAG -


Var på halvtaskigt humör nyss. Sen kilade jag in i badrummet och "testvaxade" en remsa på varje ben. Och, mina damer och herrar, det funkade!!! :D Alltså har jag nu varit fjunig tillräckligt länge. SCORE! (Du vet, två dagar innan vi lämnar detta underbara land och värmen, och byter det mot Sverige). Får se om syster har lust att hjälpa (och när jag säger hjälpa menar jag ju såklart egentligen "tortera") mig med detta. :thumbup:

In other news, jag och Sasha var ute och firade hans födelsedag (som var i förrgår) igår eftermiddag och kväll. Knallade runt (OBS! knAllade!!!!!) runt i Cannes, satt på café och åt glass och snackade skit i flera timmar. Var allmänt "turistiga", satte oss på ett ascoolt och classy ställe och drack drinkar (jag drack två, tidigt på kvällen dock eftersom jag skulle köra hem oss sen), och käkade sushi till middag. Fast mest så snackade vi bara skit och fjantade oss som vi brukar göra. OCH!! Jag hittade ett par nya pilotglasögon! :D

Och imorgon tänkte vi hitta på nåt för att fira mig, eftersom jag fyller år på söndag. Vet inte vad vi ska hitta på, men vi tänkte att vi kanske kunde dra till Juans les Pins och typ hänga på en bar och dricka drinkar och käka middag. Syster borde följa med, om hon vill. Tror att det lutar åt det i alla fall. Vi får se.

För övrigt har jag blivit situp tokig!! :S Jag är nästan lite skraj för mig själv nu. Vad hände?!! Jag har en "bumper sticker" på Facebook som det står "Excercise?? That's what sex is for!" på. Men med tanke på avsaknad av kanotklubbar just nu så har jag inget annat val än att göra situps och lyfta vikter... själv.
Fast å andra sidan är jag ganska stolt över att jag gör det i alla fall. Känner mig aningen coolare än jag gjorde när vi kom ner. Måste vara brännan och magmusklerna (dom gömmer sig någonstans under allt extra skinn som har flyttat in på min mage). Känner mig lite som någon form av bodybuilder från typ... Tyskland eller nåt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar