fredag 5 oktober 2012

30 DAGAR

I november 2010 så var det väldigt "inne" för bloggar att under en månad skriva ett inlägg om dagen på ett specifikt ämne. Innehållet på de här listorna varierade lite. Jag sparade hur som helst en sån här lista som jag mailade till mig själv, med tanken att jag skulle ta och testa denna "30-day challenge" (som jag valt att kalla det), men det blev liksom aldrig av. Den har legat där i min mail-inkorg i två år utan att jag orkat bry mig om den. Men i dag när jag rensade min mail så hittade jag den här förnämliga lilla listan och tänkte att jag skulle ta och försöka mig på den trots allt.

Med start i morgon alltså så kommer jag försöka skriva ett inlägg om dagen med tema enl. listan här. ↓ Vi får väl se hur bra det går och om det blir så givande som jag tänkt mig. Men testa kan man ju göra i alla fall. ☺


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar