lördag 20 oktober 2012

REKLAM

I bland (är detta ett ord som man särskriver eller ska orden "i" och "bland" sitta ihop??) så undrar man ju hur de tänker när de väljer reklam som ska synas på specifika hemsidor. Såklart så är det ju slumpmässigt genererat av något program så att det inte är samma reklam varje gång, men hur exakt ploppade denna reklam upp på en icke-sexuell hemsida jag var inne på? Var det för att jag sökte på Sex and the City?
Tillåt mig nu demonstrera vad som är felet med denna reklam:
Punkt 1 - Jag har ingen penis.
Punkt 2 - "naturligt tillskott utvecklat av forskare"? Så det skulle alltså vara så enkelt som att proppa i sig ett piller lite då och då för att förlänga storleken på sin snopp? Om detta hade fungerat (inte med själva förlängandet av snoppen, utan med andra saker som t.ex. viktminskning) så hade jag förätit mig på sådana piller. Vilket jag nästan gjort, och surprise, surprise: det funkade INTE.
Punkt 3 - "uppnå resultaten som kvinnor älskar"? Detta då underförstått att alla kvinnor vill ha en jätteballe? Enligt vem då? Finns det studier på detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar