onsdag 24 oktober 2012

DAG 17 - MITT FAVORITMINNE

Mitt favoritminne alltså...? Det är svårt det här, det finns så många bra minnen att välja bland. Det allra bästa vore ju egentligen om jag hade en hög med gamla foton framför mig som jag kunde gå igenom och sen välja ett kort att representera mitt favoritminne.

Jag vet verkligen inte. Men vi kan ju ta ett som hände i somras; när jag matade en elefant! ♥ Kanske inte jättespännande, men jag verkligen älskar elefanter. Så när jag insåg att det stod tre elefanter (tillhörande Cirkus Scott) på Gärdet så var jag tvungen att gå och titta närmare på dem.

Det var typ jag och en massa småbarn som stod och matade en av elefanterna som var mest socialt inställd. Det var jättemysigt, och jag blir verkligen jätteglad när jag tänker på det. ☺♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar