onsdag 31 oktober 2012

DAG 23 - DET HÄR FÅR MIG ATT MÅ BÄTTRE

Missade att skriva det här inlägget i går eftersom jag inte var hemma förrän ca. halv åtta på kvällen. Så då orkade jag inte. Duschade, bytte om och spenderade kvällen i sängen med Big Bang Theory. ☺

Hur som helst, sådant som får mig att må bättre... Kan väl vara en hel drös med saker. Hunden är ju ganska kul. I morse på väg till kontoret så tyckte han att det var jättekul att springa på varenda isfläck han såg. ♥ Det kanske låter sådär halvkul när man berättar det så här, men när en hund på över 30kg springer runt och glider på frusna vattenpölar så ser det ganska kul ut.

Glada och positiva människor gör mig också glad. Såklart, ingen blir ju gladare av folk som är arga.
När solen skiner! ☺ Jag blir på galet mycket bättre humör när solen skiner, sen får det gärna vara kallt (som i dag), det gör ingenting. Hellre kallt och soligt än ljummet och regnigt!


- bild via google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar