onsdag 10 oktober 2012

DAG 04 - DET HÄR ÅT JAG I DAG

Det här kan ju vara den tråkigaste rubriken någonsin. I morse fick jag en känsla av att jag borde tagit kort på min frukost, visste inte riktigt varför så jag struntade i det. Men nu känner jag att jag borde ha gjort det i alla fall.

Nåväl, här kommer en lista på vad jag ätit i dag (eftersom jag är sjuk så är ju detta måttligt spännande eftersom jag inte orkat laga mat).

Frukost: En skål med naturell yoghurt, blåbär & honung. En kopp te med ingefära (finhackad färsk ingefära) med honung och mjölk + två apelsiner. Det var faktiskt en väldigt fin frukost rent utseendemässigt, så jag känner att jag borde tagit kort på det...

Lunch: Från WKB, grillad kyckling med coleslaw och sallad + en smakis apelsin.

Middag: Pasta med pesto + en burk makrill.

Inte världens mest spännande måltider, men man måste ju äta.

- bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar