måndag 15 oktober 2012

DAG 08 - ETT ÖGONBLICK

(Herregud, den som kom på den här listan måste ju vara helt från vettet!) Okej, ett ögonblick alltså. Hur ska man kunna välja ett enda ögonblick ur sitt liv och skriva om det? Det är ju absurt! Plus att det finns så väldigt många (nu i efterhand), extremt roliga ögonblick ur mitt liv som jag skulle kunna skriva om. T.ex: 1) När mitt ex (tillika dåvarande bästa kompis) fick för sig att det var dags att berätta om sina känslor för mig (som för övrigt var besvarade) på en strand i månljus på franska rivieran, och jag började gråta som ett litet barn. 
2) När jag sparkade nämnda ex på pungen under en intim stund. 
3) När Ross råkade bita mig i låret 
4) När jag smällde lillfingret i bildörren
5) När jag blev riktigt karatefull helgen efter nyår och flyttade på ett badkar. 

Det får räcka där, ni fattar grejen. Hur ska man kunna välja ett enda av dessa (och många fler) fantastiska ögonblick. Det går inte! Så därför bjuder jag här på en bild på en katt som kramar en hund. Enjoy! 


- bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar