torsdag 25 oktober 2012

TANDLÄKAREN

Var precis hos tandläkaren, bara en vanlig kontroll. Han slipade ner min taggiga framtand! ☺ Den är superrak och fin. Eller, så rak och fin den nu kan bli när man har sneda tänder från början.

Jag led av fruktansvärt tandläkarskräck under hela min uppväxt, en rutinkontroll (som den jag gjorde i dag) hade inte kunnat genomföras utan skrik och gråt från min sida. Nu är jag inte rädd längre om man inte ska operera bort en tand eller så. Nu har jag ju aldrig haft hål i tänderna så att borra har aldrig behövts, och jag hoppas verkligen att mina visdomständer inte skapar problem så att de måste opereras bort, för då kommer jag kastas tillbaka till mitt 13-åriga jag igen som knappt klarar av att sätta sig i stolen.


- tänk om man hade såhär fina tänder! • bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar