fredag 7 maj 2010

- Dagens... -


Hatobjekt: Bredbar leverpastej!!! Allvarligt nu, jag skojar inte! Höll på att bli tokig imorse när jag skulle äta frukost och upptäckte att vi bara hade just bredbar jävla leverpastej. Där står man och har dåligt med tid, det är FAN så mycket enklare att ta fram en vanlig kubformad "korv" med leverpastej, rycka tag i närmsta kniv och skära pastejen i bitar än att behöva stå jättelänge och BRE den jävla pastejen tills den lägger sig i ett jämnt lager. Seriously, what the hell??!

Slutsats: Sean är en tjockis (för det har jag bestämt :p) och Frodo-lookalike, jag är en man (men det visste vi ju redan)... Som kastar vindruvor vilt omkring sig som en annan jävla galning så fort jag ska förklara något för en stackars pensionär. Varje gång som jag pekade med handen jag höll druvklasen i flög det vindruvor från handen och rullade ca. 5 meter bort (dessutom skrämde jag slag på en stackars tant när jag fick hicka precis när hon gick förbi. Hon blev jätterädd).
Tack Sean för en askul arbetsdag. Skönt när man hittar folk som är kul att snacka med! :D Och du har ju "normalt BMI, också...." :p

Konstigaste människa: "Ringaren i Notre Dame-snubben" i blå tröja på första plats! Tanten som stod och pratade om att hon spelade dragspel och att hon har lågt blodtryck fast hon var lite för tjock, och glöm för tusan inte katten!! För det var ju trots allt tack vare allt gos med katten som hon har lågt blodtryck fast alla hennes smala väninnor tog blodtrycksmedicin. Tänka sig!! Hahah. Hon får ta andra platsen. Tredje plats får gubben som gick omkring och mumlade något om "svartskallar" hela dagen och snodde choklad.


Efter en lång dag som bestod mest av att stå och bli illa bemött av konstiga människor i åtta timmar, sitter jag nu på soffan. Mysbyxorna och stor t-shirt är på och middag avklarad. Imorgon drar vi iväg mot Kalmar och farmor, så ikväll gäller Så ska det låta och säng tidigt. Lite töntkväll, men det är skönt. Har gått up vid 5/6-tiden tre dagar i streck, skittrött. Undrar om vi har någon glass....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar