torsdag 20 maj 2010

- Tack KE! -


Tackar kusin-Ella för att du nämnde Nelly.com i bloggen!! Hur kunde jag glömma att kolla online-butiker när jag letar klänning??? Galet! Men nu så har jag lagt en beställning på en (visserligen vit) spetsklänning som jag tror kommer bli skitsnygg mot skinnskor med dragkedjor, svarta naglar, en drös ringar och nåt coolt halsband. Självklart matchat med massa eyeliner! :D
Leveranstiden ligger på 1-3 dagar så om jag har tur så trillar den ned i min brevlåda antingen imorgon eller på lördag någon gång. Festen börjar ju inte förrän 7 så tekniskt sett har jag nästan hela lördagen på mig att få den leverad. KATCHING! Hahah. Jag är glad! Nu är vi på banan (inte frukten ;) jag har världens tråkigaste humor) igen! WOOOO! :D Håll tummarna nu gott folk.

Tar lunch mellan ett och två idag, det blir bra ändå. Då har jag mindre tid kvar att jobba sen. ;) Mycket bra. Hoppas inte jag blir jagad av svanarna igen... De var ute efter min supergoda räksallad när jag var härute och jobbade sist...
Pappa; jag åkte bussen ut mot Stora Mossen. Stället ligger på Primusgatan. Nu vet du det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar