måndag 31 maj 2010

- Fruktansvärt hungrig -


Som vanligt. När jag jobbar här ute i Skanstull så blir jag alltid superhungrig typ tre timmar innan lunch...

Satt förut och kollade på eniro - köp och sälj på valpar som var till salu. Snuttisar. ♥ Skickade ett mail till mamma med löjligt många länkar på diverse hundar till salu. Jag har sagt det förr, men jag säger det igen: min önskan att få en hund till är lika stor som den hos en kvinna i 30-års åldern som vill ha barn. Det bara ÄR så. Kan inte hjälpa det. Rottweiler eller Amstaff, vilket som bara ge mig en nu!! Snälla?

Imorgon ska jag åka ut till Viksjö och vara "event värdinna" (hur mycket event det blir av att man öppnar en ny vårdcentral går ju att diskutera, men det är tydligen det jag ska göra). Om jag börjar jobba klockan 8 någonstans inne i stan brukar det räcka med att jag går hemifrån och styr kosan mot tunnelbanan vid 7:30. Imorgon ska jag vara inne i Viksjö på en specifik adress redan kvart i åtta... Vilket betyder att jag förmodligen behöver kliva upp typ 05:30 imorgon bitti bara för att hinna med både tunnelbana och pendeltåg ut till ett ställe där jag aldrig varit.... *suck*
Tur har man ju som får gå därifrån vid 3-tiden i alla fall.

En timme kvar till lunch.. Kan man möjligtvis sysselsätta sig med ett korsord i en timme...? Hmm.. Ska försöka i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar