måndag 31 maj 2010

- Converse -


Kan någon svara på varför i herrans namn de där jädra Conversen (den nyare modellen med plattare sula) inte finns någonstans i rätt storlek???!!!! Varken i vitt, rosa eller svart!! Detta är SKANDAL! Sen mina hederliga gamla svarta converse gick sönder så pass mycket att det inte gick att använda dom mer (trots mina protester att "det kan man visst") har jag letat febrilt efter ett par ersättare. Helst vita, helst med plattare sula, helst i rätt storlek. Men det verkar vara HELT ÅT SKOGEN FÖRDÖMT!!! Å andra sidan kunde jag ju kanske köpt vanliga vita, men nu hade jag mitt heart set on the white ones!!

I vilket fall spatserade jag vidare till H&M där det visade sig att de hade club-rabatt på 10% på typ hela sortimentet. Så jag köpte mig ett par vita tygskor (klädsel imorgon är "bekväma skor") så jag i alla fall har ETT par vita skor. Eftersom jag inte orkade bry mig om att prova så kom jag hem och kom fram till att de var för stora... *suck*
Får dra med mig dom till Viksjö imorgon och byta dom där till ett par 38-or.
Förresten, är det möjligt att ens fötter krymper?? Jag hade storlek 40 i skor sedan jag var ca. 12 år (ja, jag var också över 1.70m lång redan då), men nu helt plötsligt - eller snarare gradvis - har mina fötter verkat krympa... Sandalerna jag köpte häromdagen är i storlek 38, och det kommer de vita tygskorna jag köpte idag också vara när jag har bytt dom. Det kan väl inte vara normalt?? :S Väldigt märkligt i alla fall.

Det får räcka för idag, jag ska upp ca. 05:30 imorgon så nu tänker jag gå och lägga mig. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar