lördag 15 maj 2010

- Litet PS -


Om man scrollar ned lite på kusin-Ellas blogg så kan man få se lite bilder från igår när vi var och busade ute i Stora Skuggan. Hon fotade när jag klappade kalven! ♥ ;)

Nu tänker jag titta på Tonight Show med Jay Leno och sen gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och träffa vårt kusinbarn Siri, hon lär ju vakna typ vid 6-tiden och vi kommer behöva gå upp vid 9 tror jag. Det är alltså min kusin Karins dotter. :) I alla fall lär det bli en intensiv dag, sist hon var här och hälsade på körde hon verkligen slut på mig. Hon var verkligen helt outtröttlig (stavas det så? :S). Alla "vuxna" ville bara somna på soffan men hon skulle kunnat leka hela natten.

PS. Jag var GRYMSå ska det låta ikväll!! Man kanske skulle ta och bli känd på något vis så man kan vara med på riktigt... Jag gissade "fångad av en stormvind" förvånansvärt snabbt!! Hahah. :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar