torsdag 13 maj 2010

- Idag... -


Träffade jag och syster kusin-Ella och hennes hund Alfons, vi plockade upp henne med bilen vid Stadion och åkte ut till Stora Skuggan och 4H-gården... igen. Hahah. Vi är typ stammisar där nu. :D Vi klappade djuren, lät hundarna springa runt och busa, jag klappade en kalv för första gången i mitt liv. ♥♥ Jag blev nog lite kär i kalven tror jag. :P Sen fikade vi och gick en långpromenad i skogen. Riktigt bra dag.

Just nu är jag mest bara trött och extremt mätt. Har aldrig varit så mätt i hela mitt liv tror jag.
Annars så är Alfons typ historiens fegaste hund. :P Fast det kanske var för att Ross är så stor och vi är så gapiga i vår familj. Vem vet?

Nu tänker jag lägga mig på soffan, slötitta på "Kapten Corellis Mandolin", vad nu den handlar om... Tack, och god natt! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar