måndag 31 maj 2010

- Lider av Frankrike-abstinens -


Need I say more? Knappast. På grund av abstinensen jag lider av ska jag käka lunch på Subways, promenera runt i solen (och köpa snacks på Hemköp, men det gör man ju inte i Frankrike :P). Titta bara på de här två bilderna:

Bild 1.
Bild 2.

Det är inte konstigt att jag håller på att bli fullkomligt galen! Jag vet, jag vet... Man kan inte bli något man redan är. Men det kan ju alltid bli värre!

Det har knappt ringt alls här idag... Fullkomligt dött... FÖRRESTEN!!!! Jag fick årets första tan-line igår!!! :D Sjukt stolt. Jag har inte lyckats bli brun på ca. 2 år sedan vi flyttade hem till detta avlånga land i norr. Men nu jädrar blev det liv i mameluckerna!! För jag satt på balkongen i typ en timme igår och det verkade hjälpa.
Benen däremot är väl bara att glömma tills dess vi packar ihop våra semesterbilar och åker ner till la France. Då kanske jag kan bli i alla fall lite brun om ben och fötter. Om jag har tur.... :S Tycker det är oerhört snyggt med just bruna fötter, i alla fall på mig själv. På tal om fötter har jag nu, på tån bredvid min stortå, en mycket tjusig tjock vit rand efter plåstret som satt där igår... HMPH säger jag bara.

LUNCHDAGS!!! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar