söndag 2 maj 2010

- Har städat! -


Mitt rum har aldrig varit så rent förut! Jag lovar er, det nästan gnistrar om allting så rent är det!!! ♥ :) Ska bjuda på en bild på hur det ser ut sen. Dock behöver jag ännu en liten dekorativ lampa eftersom jag nu har flyttat ned mina runda boll-lampor på golvet under sned-taket. IKEA nästa!! Ska försöka få far min att spika upp min New York tavla där jag egentligen vill ha den (över sängen), men det kanske inte är världens bästa idé nu efter att han tagit några glas vin? Det får vänta tills imorgon då kanske.

När det gäller teckningarna har jag pausat från baby-foten (♥) och börjat på ett par ögon istället. Det var mycket svårare än jag förväntade mig. Trodde att ögonen skulle vara relativt enkla att rita av och att jag tagit mig vatten över huvudet både när det gäller baby-fossingen och den nakna tjejen. Det visar sig nu att det är helt tvärtom! Fast å andra sidan har jag alltid haft svårt med just ögon, tycker det är skitsvårt. Vi får se hur det går det där.

På jobbet går det också bra. Nu i veckan ska jag ha intervju på ett ställe imorgon, jobba på ett event tisdag och onsdag, torsdag är hittils ledig, men det kan ändras när som helst, och på fredag ska jag kanske värdinna ett event till. Det beror på hur det går på intervjun imorgon. Och sedan på fredag kväll bär det av mot Kalmar. Det är planen i alla fall.
Så livet rullar på, måste försöka få tag på numret till tjejen som hade den där rottis-tiken också. Hade såklart skrivit ned numret på en tidning som nu har myseriously disappeared. Damn. Annars får jag ta och ringa vår uppfödare och be henne att den här tjejen ringer oss. Det skulle ju också kunna funka...

Vi var också ute och plockade blommor igår syster och jag, bilder finns på henns blogg. Man får scrolla ned lite..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar