onsdag 26 maj 2010

- Hur trött är för trött? -


Har varit allmänt utmattad sedan i lördags. Sovit dåligt, om ens alls. Inte bra. Inatt sov jag riktigt djupt, riktigt länge. Det skulle mycket väl kunnat vara den bästa natts sömn jag fått på flera dagar om det inte hade varit för att jag mer eller mindre drömde en enda lång konstant mardröm. :S

Nåot i stil med att mamma hade köpt biljetter till någon form av inspelning av ett program som handlade om att manipulera folk och deras hjärnor, mixat med något som skulle kunnat likna trollkonst och magiska illusioner...

Mamma och syster satt allra högst upp i publiken, jag fick inte plats där så jag satt ett snäpp ner. Så långt bort från scenen i lokalen som möjligt för att undvika att bli uppkallad, testad eller manipulerad.. Undvika att bli utvald. Jag avskyr sånt, ända sen jag märkte att clownerna på cirkus ibland plockade folk ur publiken och fick dem att göra saker. Usch, får rysningar bara jag tänker på det.

Blanda cirkus-miljön, tv-kameror, strålkastare riktade mot publiken med en "programledare" som, bokstavligt talat, försvann upp i rök och dök upp någon annanstans, som var vampyr, bet mig i nacken och hade gula ögon. Enda sättet at bli av med sin "vampyrförbannelse" var att ta någon form av extremt kraftig dammsugare och med hjälp av den suga ur någon liten behållare som satt under huden på bröstet på alla som blivit bitna.

Det var i alla fall skitläskigt men jag sov för djupt för att vakna, så det var bara att drömma vidare.... Knäppt.

Imorgon bär det av mot Norrköping!!! Världens tråkigaste sträcka att köra helt själv utan sällskap, men det går nog. God natt gott folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar