fredag 14 maj 2010

- Mina teckningar -


Tänkte jag skulle dela med mig av mina teckningar, hittils har jag bara jobbat på två stycken. En naken kvinna och en kvinnohand som håller i en baby fot. ♥ Min favorit.

Här är bilderna som jag utgick ifrån och så som teckningarna ser ut nu.




Den är halvbra. Kunde gjort den mycket bättre, men för att vara första gången jag ritat någonting över huvud taget på ca. 3 år (om inte mer, tror inte att jag ritat någonting sen jag tog studenten 2006 nu när jag tänker efter... :S). I alla fall, jag är ganska nöjd, men den kunde blivit bättre.




Och här har vi min favoritbild. Dåligt foto (tagen med mobilen) och jag har gjort lite ändringar sen fotot togs, så den ser lite annorlunda ut. Den är ett "work in progress". Tror den kommer bli skitfin när jag är klar. :) ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar