måndag 3 maj 2010

- Hade lite tid över... -







Hade verkligen inget vettigare att skriva just nu så det fick bli två bilder på mig och håret som för en gångs skull är vågigt. Brukar alltid plattånga annars men så fick det bli.

Ska snart iväg på jobbintervju, igen. Sen kollade jag i kalendern och upptäckte att jag tydligen ska va värdinna på något event imorgon. 07-19 igen. Hur fan överlever jag?? Orkar inte!! Vill inte kliva upp klockan fem för att jobba i 12 timmar.... Men å andra sidan så kommer jag få tillbaka ca. 6000 spänn på skatten upptäckte vi idag när mamma skulle hjälpa mig att deklarera. Wihoo! :) ♥ Kanske har råd med systers födelsedagspresent i alla fall. Spännande grejer. Har lite andra idéer när det gäller hennes 18-årsdag. Frågan är bara om jag klarar av det, min lilla plan kräver en jädra massa tid.

Nu har jag 20 minuter på mig att dra ned till Kungsholmen. Adjöss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar