söndag 2 maj 2010

- Kul tidsfördriv -


KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Nej inte vad jag vet... I mig själv kanske? Tycker väldigt mycket om mig själv just nu.. ^_^
Har du någon kille just nu?- Nej.
Har du dumpat någon?- Nope, men det händer väl det också så småningom kan jag tänka mig.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej för tusan!!! Fy fan vad taskigt!!
Vem kramade du senast? - Lillasyster. Och hör och häpna, hon kramade mig frivilligt!!!! O_o
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - I HELVETE HELLER!!! Händer det så åker han ut på en gång det kan jag lova! No mercy!!!

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Japp. Men nån dag skulle jag vilja flytta ut till en liten tvåa i Hjorthagen, om jag stannar i Sverige vill säga. :)
Trivs hemma? - Oftast. Har blivit mycket bättre på senare tid. :)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nja, när jag var yngre så tog jag cykeln och drog ut till nån udde där det aldrig fanns något folk men jag kom alltid hem igen.
Har skrikit och slagit din mamma? - Nej det hoppas jag verkligen inte. Jag har ju skrikit åt henne och fått raseri-utbrott som alla andra, men jag har aldrig slagit henne!! Lilla mamma. ♥
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej, jag har varit mycket skötsam! Hahah.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Jo... "jävla idiot" har väl hänt någon gång, men "diva" och "CP" har jag aldrig kallat nån.
Vem betyder mest för dej i din familj? - Mamma. Hon kan läka alla emotionella sår. Men pappa är bra på att sätta upp tavlor! Hahah. :p Och syster hon kan.... Eh... Bestämma var tavlorna ska sitta!! :p

VÄNNER:

Du har vänner? - Jo, men de är få.
Du brukar vara med? - Eh... Folk.
Vem/vilka var du med sist? - Familjen.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Självklart! :) Jag har über bra vänner. Vem bryr sig om hur de ser ut?
Är det okej att ha kill-kompisar? - Jo, fast de har bättre användningsområden... Hahah. ;)
Har du pussat någon av dina kompisar? - Eh... Med tanke på att jag var tillsammans med den person som jag räknat som min bästa vän i ca. 5 år - JAPP! Fast det är lite dåligt med den varan just nu. :p
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - NEJ!!!! :(
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? -
Det beror nog mest på hur man ser på saken. Både ja och nej.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Eh... Japp, fast på helgerna är det osminkat och pyjamas som gäller. Även om jag ska ut i skogen med hunden eller gå iväg och köpa glass. Ibland ser jag nästan hemlös ut... :s Hahah. Gud så hemskt. :p
Putar med läpparna på kort? - Jo det händer, men det är mest för att jag ser bättre ut på kort om jag gör nån töntig min än om jag bara sitter och ler "fint". Det blir asfult.

Tar kort på dina bröst? - Eh... quelle bröst? Elles n'existe pas...
Super dej packad varje helg? - Jag super ju inte. Dricker typ en cider per kväll på helgerna. Sp nej.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Jag plattångar håret, ja. Men jag vet inte hur fjortis det är att ha superlångt hår med lugg...

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Självklart.
Brukar du dricka alkohol? - Nej, vad fan händer nu?? Varför är texten tjock här helt plötsligt???
Tycker du om öl? - Nej. Tycker det är apäckligt. Antingen cider eller någon riktigt sötsliskig drink, tack! :D

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Jag var skitsur idag eftersom jag inte hade ätit frukost och sen tokstädat utan att äta någonting emellan. Slight meltdown, men sen åt jag en macka med salami och så mådde jag lite bättre.
Du har gråtit över en kille? - Jo, men det gick förvånansvärt snabbt över... Undrar fortfarande hur det gick till...,

Lillasyster gav riktigt bra svar på de här frågorna. :p Busunge.



Den här snyggingen tänker jag försöka rita av någon dag när jag känner att jag klara av det.
Tills dess kan man ju bara sitta och titta på bilden och rysa av välbehag, eller nåt. :p




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar