torsdag 20 maj 2010

- Funderingar denna morgon -


Sitter och kollar på Vakna med The Voice på femman för att fördriva tiden lite. Klev upp klockan 06:00 i tron om att jag skulle börja jobba klockan 8, sen visar det sig (när jag kommer ner och kollar både kalendern och på hemsidan) att jag inte börjar förrän 9... *suck* Typiskt mig. Tacka fan för Vakna! annars hade jag legat här som en gammal död fisk på soffan - lite halvt hängande upp-och-ner över soffkanten sådär - utan att ha någon lust alls att vakna...

Hmm.... Man kanske skulle ta och sminka sig lite ändå så att jag inte får panik sen. Annars sitter jag och kollar på en hemsida jag aldrig sett förut, letar som en tok efter en röd spetsklänning, vilket var det jag ville ha på mig på lördag. Synd bara att leveranstiden på de flesta online-butiker är typ 4 arbetsdagar, eftersom det är torsdag idag så kommer ju inte det funka... *suck igen* Det får väl bli den där blommiga kreationen istället då, eller jeans och systers spetströja (om hon låter mig låna den). Tänk att hela outfitten rasar pga. en enda klänning. Piss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar